StejnÄ› jako jiné demografické skupiny, i hráÄi videoher majà svá oblÃbená videa, která sledujà napÅ™Ãklad na YouTube. A mezi nÄ› Äasto patřà takzvané let´s playe, tedy ta, kdy sledujeme nÄ›koho hrát urÄitou hru. To se může zdát zvláštnà – proÄ si ji prostÄ› nezahrajeme sami? Důvodů je zde hned nÄ›kolik.
Â
Â
JednÃm z nich může být napÅ™Ãklad to, že danou hru nevlastnÃme, a než ji koupÃme, chceme se podÃvat, o Äem vlastnÄ› je. DÃky tomu se můžeme vyhnout v podstatÄ› zbyteÄnému vyhozenà penÄ›z a následnému zklamánÃ. PÅ™ed koupà každé hry, pokud tedy nechcete, aby vám byl dÄ›j prozrazen, pÅ™ÃpadnÄ› pokud si absolutnÄ› nejste jisti, zda vás bude Äi nebude bavit, je vhodné se podÃvat na nÄ›které z tÄ›chto videÃ. ZjistÃte z nÄ›j vÃc, než byste Å™ekli.
Â
To je ovÅ¡em jen jeden z důvodů. TÃm hlavnÃm je to, že chceme vidÄ›t, jak se daný ÄlovÄ›k popere s pÅ™ekážkami, která mu hra postavà do cesty. Je to v podstatÄ› podobné tomu, když lidé sledujà pÅ™enosy sportovnÃch utkánà – zde jim také neÅ™Ãkáme, aby si Å¡li napÅ™Ãklad fotbal zahrát sami. I hra je totiž svým způsobem duel, a to mezi hernÃm designerem a hráÄem. A pro mnoho lidà je zajÃmavé se dÃvat, kdo v nÄ›m nakonec uspÄ›je.
Â
Â
Dále je tu také fakt, že zkuÅ¡enÄ›jÅ¡Ã hráÄi napÅ™Ãklad znajà zkratky, pÅ™ÃpadnÄ› ukryté pÅ™edmÄ›ty, které bychom jinak nenaÅ¡li a které nám mohou v naÅ¡em vlastnÃm hranà pomoci. Také nám mohou ukázat optimálnà cestu, kterou se dát, pÅ™ÃpadnÄ› strategii, jak porazit těžkého bosse. To vÅ¡e může zvláštÄ› zaÄÃnajÃcÃm hráÄům znaÄnÄ› pomoci.
Â
RozhodnÄ› tedy nenà na mÃstÄ› tento žánr zatracovat. Svou popularitu si zÃskal právem, a nenà divu, že ty úspěšné sledujà bez nadsázky miliony lidÃ. Nenà tedy potÅ™eba se v žádném pÅ™ÃpadÄ› cÃtit Å¡patnÄ›, když se nám nÄ›která takováto videa lÃbÃ, pÅ™ÃpadnÄ› nám pomáhajà v naÅ¡em hranÃ. To je koneckonců jejich hlavnà úÄel, bez ohledu na to, co ostatnà lidé Å™ÃkajÃ.